اهورا جوناهورا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
مامان نسترنمامان نسترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
بابا شیرزادبابا شیرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

***شاهزاده کوچولو***

اهورا جون وعمه گلش

1393/10/22 15:39
نویسنده : مامان اهورا
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازنینم عروسک چشم آهویی من مامانی امروز اومدم برات یه پست جالب بزارم البته اول از همه بگم که این پست دست رنج زحمت عمه جونیته(ممنون گیتی جون)

دیشب عمه جون تو یه مسابقه تو لاین شرکت کرده بود موضوع مسابقه هم نی نی خوشگل بود که هر کسی باید عکس یه نی نی ناز رو میگذاشت تا بقیه بهش رای بدن هر کسی رای بیشتری داشت والبته خوشگل تر بود برنده میشد عمه جونی هم به ما افتخار داد و عکس پسمل گل من رو از بین برادرزاده هاش انتخاب گرد وگذاشت

اینم عکس گل پسملم تو لاین

واینم نتیجه مسابقه که عمه جون تو لاین نوشته بود

عشق من اول شد ، هورااااا ... :))) مرسی از همه بابت رای !!! اونایی که رای دادین خیلی دمتون گرم ^____^

23.gif

بازم ممنون از عمه مهربون ودوست داشتنیت این عکس خوشگل هم تقدیم به عمه نازنینت

BeMineHart.gif

پسندها (2)

نظرات (1)

ღآرمیتا و آنیتا ღ
22 دی 93 15:45
سلام مامان مهربون وبتون خیلی عالیه . من لینکتون کردم شما هم میخواهید بکنید .