اهورا جوناهورا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
مامان نسترنمامان نسترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
بابا شیرزادبابا شیرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

***شاهزاده کوچولو***

دیکشـــــــنری اهـــــــــــورا

1393/10/25 19:08
نویسنده : مامان اهورا
673 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو تقدیم میکنم به پسر عزیز دردونم تا وقتی بزرگ شد از طرز صحبت کردن خودش حسابی خنده اش بگیره

بوسمحبتبوسشیرین زبونیهای عسلکمبوسمحبتبوس

آماما: آی مامان  *مامان نگا:مامان نگاهم کن  *مامان ملیم:مامان مریم  *مامان نسلین:مامان نسرین  *باب ممی:باباممی * عمه جون:عمه گیتی * دایی ممد:دایی محمد * آپ: آب  *صافون: صابون  *اَنال: انار  *کاکالی:شکلات * شیب: سیب  *پُتقال : پرتقال  *فشک: کفش  *جیز :داغ *هووو : سرد * حَمو : حمام  *وفت :رفت  *اسم مامان : نانازی(نستلن) * اسم بابا:شیزاد * نینیه : نی نی  *قربون صدقه رفتنت:دوست دالم عاشگتم عزیزم نفسم عشگم  *بووووف : غذا عاینگ : عینک  *وقیج: هویج  *قاشخ : قاشق  *چنگاخ: چنگال  *ببس :بستنی  *ممس:شیر * پوشو ممس بده:پاشو شیر بده  *دوخ:دوغ * اُدوغ : اتاق  * ماشت : ماست  *پنیل : پنیر * نه خوام:نمی خوام  *من نتونم :من بلد نیستم *میتلسم:می ترسم * آبو: هاپو * سوشک:سوسک  *بممه:دمپای  *پیش گوشی: پیچ گوشتی * کفاب: کباب * بادونگ: بادکنک  *ماماژون: مامان جون * باباژون: بابا جون  *گاتون:کارتون  *اس بازی: اسباب بازی * کنتوللُ بده: کنترل تلویزیون بده  *چسپ: چسب  *ددست:درست  *چغاغ: چراغ  * پلنده:پرنده  *میمیش: کشمش * لواس: لباس * ممجی : دستمال کاغذی  *موظب خودت باش:مواظب خوت باش  *ددافظ: خداحافظ  *شوبونه: صبحانه  *بابا جی:باب اسفنجی  * کاشپن: کاپشن  *اذت نکن: اذیت نکن * میخاخه : می خاره  *گاشوخ: قاشق * مبایل: موبایل  *موقع آرایش کردن:لژ بزن خوشل شم  *گابلما: قابلمه  *کوشی :کجایی  *مسگاپ : مسواک  *مهلبون: مهربون * آشپزخون : آشپزخونه  *یشگال: یخچال  *اله گوت:قره قروت  *موقع خوردن چیزی: اول من*

  فحش ها: نفهم. آدم نیستی. عوضی. بیشبور. انتل *. داداش طاها منوهمس میزنه :وقتی با وارد خونه میشه بهش میگی  *دست شما دهه:دست شما درد نکنه * مامان جیش ما بیبیم عوض بتون :وقتی پوشکت میکنم میگی  *برم جیش بتونم آب گرم بزنم:وقتی جیش داری خودت میری دستشویی  *نمگ :نمک * شکست: گگست * پبک:پفک  *چانی:چای  *هر چی بخوام دلم بخواد:هر کاری دلم بخواد میکنم  *من حاضلم بلیم:موقع بیرون رفتن  * ببکشید:ببخشید * اعصابم خولد نکن:اعصابمو خورد نکن  *بلم مشگام بنویشم:برم مشقامو بنویسم  *دفتل نگاشی:دفترنقاشی *  باشنم میخواخه:باسنم میخواره * چلا:چرا  *صد بال گفتم:مواقعی که یه حرف رو چند بار میزنی ولی من توجه نمیکنم میگی صد بار گفتم   *حوصلم سل لفت:حوصلم سر رفت  *موقع اعصبانیت:از دست مامان ملدم(مردم)  *موقع ناراحتی:دلم میخواد گلیه (گریه) بتونم غصه بخولم *بابا لفت:بابا رفت * بلم دست بشولم: بعد از خوردن غذا  *ساکت باش اصلا حلف نزن :وقتی میخوای بخوابی این جمله رو به داداش طاهه میگی * بزار بابا بیاد بهش بگم:وقتی دعوات میکنم بهم میگی * لالا ندالم:وقتی میخوام بخوابونمت  * خولاکی ندالیم:خوراکی نداریم(وقتی گشنت میشه) * بگو گوشی بده من(وقتی من دارم با تلفن حرف میزنم)  *کار نداری چاکلیم دودافظ(کار نداری چاکریم خداحافظ) موقع قطع کردن تلفن *

وکلی حرفهای شیرین دیگه که روز به روز به تعداد شون اضافه میشه

{قربون اون زبون شیرین وعسلیت بشم}

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)