اهورا جوناهورا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
مامان نسترنمامان نسترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
بابا شیرزادبابا شیرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

***شاهزاده کوچولو***

ماهگــــــرد زمینــــــــــی شدنـــــت مبـــــارک

1393/10/10 23:27
نویسنده : مامان اهورا
524 بازدید
اشتراک گذاری

valentijnsdagplaatjeسلام قند ونباتم شیرینی زندگی مامان valentijnsdagplaatje

عروسکم امروزدو سال و نیمه شدی پسرکم به همین زودی و قشنگی شش ماه از تولد

دو سالگیت گذشت و شش ماه مونده به تولد سه سالگیت قربونت برم که روز به روز داری بزرگ وبزرگ تر میشی شیر مرد من

چقدر روزها زود میگذرد خیلی راحت میتونم حس کنم یه روز قراره به این فکر کنم

که چه زود گذشت سالهای کودکیت و چه زود پا به نوجوانی گذاشتی.

نوجوانی...جوانی... فارغ التحصیلی روز دامادیت همه ی اینها قراره مثل این دوسال ونیم مانند

برق وبادبگذره و فقط خاطرات و فراز و نشیبهاش برامون بمونه.فقط از ته دلم

از خدا میخوام که  تمام خاطراتمون شیرین باشه و یه روزی از به یاد آوردنشون

اشک شوق توی چشمامون بشینه.

عروسکم امیدوارم همیشه شاد وموفق باشی وهیچ غم وغصه ای تو دلت جا پیدا نکنه وهمیشه سالم وسلامت باشی

ضمنا عزیزم این ماه یه اتفاق خوبی برامون افتاد

( بابایی تو این ماه ماشین رو فروخت ویه ماشین بهتر ومدل بالاتر برامون خرید)

(ممنون همسری که اینقدر به فکر مایی)

valentijnsdagplaatje

آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز . . .

و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد . . .

و به لبخند تو از خویش رها می گردد . . .

و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد بوسمحبت

30ماهگیت مبارک عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)