اهورا جوناهورا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
مامان نسترنمامان نسترن، تا این لحظه: 38 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
بابا شیرزادبابا شیرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

***شاهزاده کوچولو***

آبگرم لاریجان(4مهرماه)

1393/7/6 1:29
نویسنده : مامان اهورا
447 بازدید
اشتراک گذاری

Dieren4.gif

سلام ای ماه تابانم ای شمع شب تارم ای قشنگترین هدیه الاهی

دوباره اومدم تا این صندوقچه رو بازش کنم ویه یادگاری دیگه توش بذارم

ziba

فندقک من 4 مهرماه اخر شب بابایی گفت خانومی به نظرت مسافرت یک روزه کجا بریم منم بعد از کمی فکر آبگرم لاریجان رو پیشنهاد دادم بابایی هم گفت پس سریع حاضر بشید تا بریم منم شما فسقلیهام رو سریع آماده کردم ووسایل رو جمع کردم و راه افتادیم بابایی از قبل برای گرفتن خونه هماهنگ کرده بود وقتی رسیدیم شما وداداشیت از خستگی زیاد بیهوش شدید صبح هم خیلی زود از خواب بیدار شدید تو حیاط مشغول بازی شدیدخلاصه کلی کیف کردید چند دقیقه ای رو هم با این پروانه سرگرم بودی ما تا نزدیکهای ظهر اونحا بودیم وبعد برگشتیم تهران 

این عکس ها رو هم تو راه برگشت به تهران تو ماشین ازتون گرفتم

عروسکهای زیبا روی مامانی

ziba

عزیزای دلم عاشقتونم

ziba

 

در اخر هم ممنون از عشقم zibaزندگیم zibaعمرم ziba

و بهترین پدر دنیا

شــــــیـــــــــــرزاد جونـــــــــــــــــــــــــــــــــم

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)