اهورا جوناهورا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
مامان نسترنمامان نسترن، تا این لحظه: 38 سال و 5 ماه سن داره
بابا شیرزادبابا شیرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

***شاهزاده کوچولو***

گل در اومد از حموم

1391/12/2 17:23
نویسنده : مامان اهورا
248 بازدید
اشتراک گذاری

پسمل خوشگل من عاشق حمامه البته فقط وقتهایی که خوابش نمیاد

اینم چند تا عکس از گل پسری بعد از یک حمامه گرم ودلچسب

قربون ژستت برم کوچولوی لپ قرمزی مامانی

این پلیوری که تنته مال نینی گیهای خودمه که البته شلوار هم داره مامان نسرین                  واسم نگهش داشته بود داداش طاها هم باهاش عکس داره

این بلوز شلوار خوشگل هم هدیه مامان مریمته که خیلی هم بهت میاد

قربون این فرشته زیبای زمینی خودم برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فريبا
15 اسفند 91 18:32
وبلاگ قشنگي داريد خوشحال ميشم به من هم سر بزنيد http://fa-gh.mihanblog.com
مامان شازده امیرحسین
15 اسفند 91 18:33
ایشالا حموم دامادیت.... بوووووووووس
مامان شازده امیرحسین
15 اسفند 91 18:35
سلام مامانی ما تو وبلاگمون یه مسابقه داریم بهمون یه سری بزن
مامان کوثری
15 اسفند 91 23:07
پیشاپیش سال نو مبارک چیزی به آخر سال نمونده با طراحی تقویم کودک کارت تبریک عید و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم تنوع طرح ها رو در وب ما ببینید حتما به یه بار دیدنش می ارزه http://temparti.blogfa.com/