اهورا جوناهورا جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
مامان نسترنمامان نسترن، تا این لحظه: 38 سال و 5 ماه سن داره
بابا شیرزادبابا شیرزاد، تا این لحظه: 40 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن من وبابایییکی شدن من وبابایی، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

***شاهزاده کوچولو***

باغ وحش

1392/6/12 16:54
نویسنده : مامان اهورا
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک  مامان حالت چطوره فسقلی وروجک من امروز میخوام از روزی که رفتیم باغ وحش پارک ارم واست بنویسم ١١ شهریور بود بابایی گفت میخواد ببرتمون باغ وحش  وقتی رسیدیم اول شما رو گذاشتیم تو بغل اون مجسمه کانگارو جلو درب وازت عکس گرفتیم 

بعد هم رفتیم سراغ اقا خرسه اما خوشبختانه شما چون هنوز کوچولویی از هیچی نمیترسیدی وخیلی جالب همه حیوونها رونگاه میکردی بعد از دیدن حیوونها رفتی وسوار این خانم گوزنه شدی 

خلاصه باغ وحش رو دور زدیم وسط راه همینطور که داشتیم میرفتیم چون شما رو رو به جلو بغل کرده بودم صورت ماهت رو نمی دیدم یه خانمه بهم گفت بچتون خوابش برده جیگرم واست اتیش گرفت وکلی قربون صدقه ات رفتم بعد هم گذاشتمت داخل صندلیت تا راحت لالا کنی بعد از بازدید از باغ وحش رفتیم خونه مامان نسرین یه ٣ ساعتی هم اونجا بودیم وبعد برگشتیم خونه در اخر هم دست بابایی گلتون درد نکنه که اینقدر به فکر گل پسرهاش ومامانیشون هست مرسی بابایی مهربون

 اینم دوتا عکس خوشگل ونازی که از عروسک با نمکم گرفتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)